Borås nästa?

Nu är vi hemkomna från Borås. Det var jätte trevligt där. Vi spelade sällskapsspel och åt god mat och hade det allmänt nice. i hyrde film med men det blev för sent så vi slocknade innan vi knappt hunnit se nåt av dem. Ända nackdelen var att vi sov i en soffa och det var ju ett tag sen man sov så trångt, hade svin ont i nacken och kunde kanppt vända huvet för ett tag då jag hade legat på ett visst sätt hela natten. Men nu så är det bra. Är sugna på att flytta till Borås igen. Jag är mer sugen än älskling då han inte orkar med en flytt igen så snart, men kanske nästa år. Sen så vill jag gärna bo närmare mamma med så det är möjligt att vi då hellre flyttar till Halmstad. Få se när studierna är färdiga.


 
Fick äntligen se Sarah Brightman's nya låt utan en massa kommentatorer som fördärvade allt. Är så glad :O) Längtar så mycket efter nya albumet så jag dör :O):Här är länken om någon är intresserad :O) :

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0