dagen som sådan

Ska iväg och inhandla lite grönsaker till gummorna snart. Behöver köpa ett hus till med då de inte verkar kunna dela med sig av de två de har :O)

Idag är det Gilmore girls! yay :O)

Längtar så sjukt mycket till slutet på denna månaden för då ska jag klippa topparna och tunna ut håret :O) Ska även färga det chokladbrunt eller svart. Har inte bestämt mig ännu. Tror d blir brunt först och främst, sen kanske senare så blir det svart. Ska bli skönt att ha min mer naturliga hårfärg *längtar*

Blä våndas lite över min omtenta på måndag. ser verkligen inte fram emot den.

Nä nu ska jag ta mig en promenad till affärerna. Resten av dagen blir mestadels att få lilla Lotus att anpassa sig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0