finished!

Hade egentligen till imorgon på mig till kl 9 men jag är färdig. Äntligen kan jag pusta ut..åtminstonde för ett tag. Jag kan praktiskt taget nästan lova att det blir en ny omtenta för mig :O( Det känns inte alls bra. Vill bara få det här ur världen nu, snälla att jag blir godkänd på alltihopa den här gången!
Det var nära att jag struntade i frågan på den andra delkursen. Jag hade tre frågor allt som allt. Men jag fick det gjort trots allt. Få se hur det går...

Det hände en otroligt rolig grej idag..eller igår blir det ju nu när kl är så mycket. Men iaf, jag tog en paus från pluggandet och skulle kolla min myspace och tidigare så hade jag addat Fernando Lima som är en spansk artist som ska sjunga en duet med Sarah Brightman på hennes kommande skiva. Nu när jag loggade in så såg jag att han hade skrivit en kommentar på min sida. Jag höll på att svimma hihi :O) Det var så snällt av honom att skriva så personligt till mig och verklgen kolla på mina foton och läsa vad jag gillar och sådär. :O) Detta är vad han skrev till mig :O)
hey! thx for the add.... I hope you enjoyed my music.. please if you liked some, tell me!!! Im interesteb about your opinion. By the way... Me and my wife like the Within Temptention band... and I just finished a duet with Sarah Brightman... on 22 we are doing the video filming about it in London... I hope everything will be just fine... ( I'm a little anxious about it.) Oh.. Donnis and Wilma... they look great!!!

Love and light.... Fer Lima

Helt sjukt är det ju! Tänk om han nämner detta av nån anledning till Miss Brightman :O) Jag är en sådan nörd hihi

Annars ser jag fram emot den 25 nu när Sarah ska uppträda på IAAF! Inte långt kvar tills jag får höra hennes nya låt. wiho!

Nä nu ska jag gå och lägga mig för imorgon ska jag äntligen få klippa topparna och tunna ut håret och färga det! Svart ska det bli! Tror jag iaf..finns en chans att jag ändrar mig imorgon och att jag fegar med chokladbrunt istället :O) Natti natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0