hata SVT

Som vanligt kan man inte räkna med att Sverige ska visa det som är mest väsentligt enligt mitt tycke :O/ Idag ska Sarah brightman uppträda med sin nya singel för första gången I Osaka under öppningsceremonin. Hennes låt är vald som titellåten för hela evangemanget och SVT skippar alla uppträdanden och visar istället repriser från inatt! Är så himla upprörd över det här :O( Det är några fans på forumet som kan se det hela på deras kanaler och de ska lägga upp det på forumet sen. Men jag har sett fram emot det här så länge och trodde jag skulle kunna få se det live..men men :O( Jag hoppas iaf att allt går bra.
 

Igår vart vi till stan en sväng och shoppade lite. Köpte två st tröjor som jag är väldigt nöjd med :O) Älskling köpte en massa tidningar och ett spel + hans kära magic kort hihi. Tror inte han köpte nåt mer, kommer inte ihåg. Åh jag köpte veckans nu med :O) Det var länge sen jag kunde köpa min älskade skvaller tidning. Dock skäms jag nåt otroligt när jag läser den.

Senare idag ska vi iväg till Borås. Christoffers kompis Rickard och hans flickvän Lina har flyttat dit nu efter bott på utomlands i ett bra tag. Så vi ska träffa dem och kolla på lägenheten. Det ska bli kul.

Jag ska ta och dusha nu för jag har tränat flitigt på min crosstrainer. Behövde pusta ut lite och sitta ner innan jag ställde mig i duschen för min ben är helt vingliga efter passen :O) Sen ska jag checka forumet och se om videon kommit ännu*hoppas hoppas*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0