introduktionsdag + bokad tid för veterinär

Idag var det min första skoldag på min inriktning skapande verksamhet. Vi hade introduktion och fick lära känna varandra lite bättre med sång och skumma lekar :O) Det verkar vara en mysig klass. Jag hoppas att gruppen jag är med i är mysig med. Det ska bli kul det här och det är väldigt pirrigt alltihopa, kommer bli utmanad mycket och förhoppningsvis utvecklas jag lite med :O) Skönt att det är helg nu iaf så man kan pusta ut lite innan allt börjar på riktigt. Lärarna är väldigt flummiga dock. Det märks att det är praktiska och kreativa ämnen vi ska syssla med :O)

I morse så gnydde lilla Wilmis igen :O( Nu när jag kom hem vid halv ett ungefär så ringde jag veterinären igen och bokade en tid. Ska dit på måndag med Wilmis. Jag hoppas det går bra och att det inte är nåt allvarligt. Är jätte nervös över besöket.

Nu ska jag vila lite för jag är helt proppmätt. Vi lagade fiskgryta och bandspagetti. Mumselimums :O) Sen ska jag träna och resten av kvällen vet jag inte vad vi ska hitta på. Christoffer jobbar i helgen så han lägger sig tidigt. Jag får försöka underhålla mig själv :O)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0