nytt jobb perhaps

Har precis skickat iväg en jobbansökan. Vill ha ett annat jobb än punkt.se. Är alldeles för tidigt att gå upp och jag kommer komma försent till skolan om jag har kvar det. Det var ett barnskötar jobb nära där jag bor som behövde vikarier till eftermiddagar. Så jag är relativt säker p att jag kan få det iaf. Hoppas, det var mina favorit åldrar att jobba med oxå, 1-2 :O) Så mysigt :O)

Träffade Kensita igår. Det var ett tag sen vi kunde ses i och med hennes operation och sen hennes flytt till hus i Alingsås har inneburit rätt mycket jobb för dem. Sen att de har en valp på ca 9 månader och 4 katter och en kanin gör det hela inte mindre komplicerat :O) Men nu äntligen blev det av. Det var jätte kul å ses.

Idag ska jag bara ta det lugnt, möjligt att vi åker in till stan och shoppar lite.
Ska ta och träna nu iaf så det är gjort innan Christoffer kommer hem.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0