skoldags snart

Imorgon börjar skolan igen. Ser inte fram emot det alls just nu, men det blir säkert kul ändå. Är lite pirrigt med en ny klass och min inriktning. Ska iväg till backaplan senare och köpa ett block, kom på att jag inte har nåt nytt.

Lilla Wilma mår bättre, åtminstonde så har hon gjort det fram tills idag. Hon gnydde igen idag när hon bajsade men inget blod kom. Hon är jätte pigg och lekfull och äter som hon ska så jag vet inte vad som är fel. Det kommer och går. Om hon gnyr imorgon med så får vi åka till veterinären och kolla vad som är fel. Jag var så lättad över det inte kom mer blod att det gick över och så ska hon börja gny igen när hon bajsar :O( Hon måste vara frisk min lilla gumma.

Nu ska jag träna så jag piggnar till lite, har vart seg hela dagen och inte haft lust med nånting.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0