våran dejtkväll ;O)

Det var skitlänge sen vi hade råd att göra nåt särskilt på en vanlig dag eller helg och nu äntligen kunde vi det :O) We went to the movies :O) Yay :O) Så himla längesen. Och det var så mysigt. Vi vart på bergakungen å det är så lyxigt där, nästan lite väl för på toaletten så är det speglar i taket och på golvet så man kan se sig själv kissa haha :O) Känns lite skumt sådär. Men fint iaf. Vi tittade på, "på smällen" och den var riktigt bra faktiskt. Underhållande och är en sån där feel good movie :O) Är skönt att vi kommer kunna göra lite mer sånt nu den kommande tiden. Är så trött på att alltid oroa sig över pengar och nu kommer det bli bättre äntligen.

Är lite nervös över att börja skolan. Ska bli så spännande att gå på artisten :O) När jag fick mitt brev nu så stod det scen och musik på kuvertet och det kändes så himla roligt. Ska bli kul att få jobba mer praktiskt och kreativt. Är lite pirrigt dock :O)

Har gjort en lite halvt pinsam grej. Har beställt en tränings maskin på tvins hihi. En crosstrainer :O) Fick den hit igår. Något jag inte förstod som antagligen var uppenbart var att den inte var färdig monterad så jag höll på att bli galen idag av alla konstiga verktyg och grejer men har nästan lyckats med den nu. Behöver bara Christoffer till att skruva åt vissa grejer hårdare sen så är jag ready to go. Det ska bli så roligt. Jag ser fram emot att träna på den jätte mycket. Är konstig på det viset för jag har lättare att motivera mig att träna hemma än om jag skulle gå på gym eller nåt sånt. Der brukar vara tvärtom annars att man låter sin maskin stå där och damma. Men jag vill få det överstökat hemma med min musik och min dusch utan en massa resor hitr och dit för att träna. Tränar regelbundet med min skivstång och nu ska jag bara utöka träningen med lite kondition som jag behöver mest.

Nu ska jag gå och lägga mig och sova. Imorgon har jag en jobbig dag framför mig då jag har alldeles för mycket kvar atts kriva på hemtentan...men det blir morgondagens problem...




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0