Borde ligga i säng för länge sen (skrevs kl 1 på natten)dumma blogg

Fattar inte varför det alltid blir så här för mig när jag ska iväg till mamma. Jag lägger mig alltid försent och sen är jag helt seg i huvet och gäspig hos mamsen. Trevligt av mig :O/

Va så mycket att pyssla med. Har städat lägenheten då vi inte kunde ha det så stökigt när Johannes tar hand om våra gummor. Sen så har jag bakat kakor som jag ska ta med till familjen som vi kan mumsa på till fikan. Chocolate chip cookies :O)


Har packat och grejat och logiskt sett borde det inte ta sån tid men men. Nu ska vi iaf sova. Har förresten köpt en ny väska! Har haft en gammal och sliten brun tygväska hur länge som helst nu och den är helt värdelös när det regnar t.e.x men min nya är helt perfekt :O) Lätt att sköta enligt försäljaren. Och fejk såklart! Ska visa foto sen. Har många foton att komma i kapp med. Min nya dator accepterar inte vår gamla digitalkamera så d blir lite jobbigt. Är lätt så sätt att föra över på vårt nätverk men är för lat för d nu :O)

Ser fram emot att hälsa på :O)
Natti natti.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0