Förväntansfull

Jag har såna härliga känslor i magen just nu. Mår alltid som bäst dagarna innan jul. Alla förberedelser och pyssel som man får hålla på med. Det är så himla mysigt. Jag har ännu inte lyckats bli av med den här förväntansfulla känslan som jag hade som barn, är så glad för det :O) Känns som om det är himla vanligt att man förlorar den känslan redan som tonåring. Jag kommer aldrig växa upp haha :O)

Har fått ihop vår lilla gran nu iaf. Vi ska pynta den dagen innan julafton tror jag. Imorgon ska vi köpa julklappar efter jobbet. Sen har vi även tvättdag och sen bord evi även baka nån god kaka. Så det blir fullt upp imorgon. Ska bli skojs :O)

Bebisarna va så söta när de fick syn på granen. Så nyfikna var de och vågade knappt gå fram först men sen så vann nyfikenheten över dem så de bara var tvugna att nosa på den :O) De skuttade omkring helt överlyckliga över den nya saken hihi. De är så knäppa för så fort man har köpt nåt nytt så blir de verkligen helt galna av lycka så det spritter i kroppen på dem.

Nu är det dags att sova. Natti natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0