Goder morgon :O)

Så nu har jag duschat, ska jag bara sminka mig och bränna över två skivor till min mp3 sen är jag färdig att åka :O) Älskling dock är inte lika färdig. Han ligger och sover fortfarande. Men han är oxå sjukt mycket snabbare än mig. Jag tar min lilla tid ;O)

Hade glömt att stänga fönstret i köket från igår när vi bakade så det var alldeles iskallt på hela golvet när jag skulle gå upp. Inte kul alls :O/  MIna fötter blev som isbitar när jag skulle dricka min actimel. Stackars bebisar som har fått det så kallt i natt. Förhoppningsvis märkte inte d av d nåt särskilt, de ligger oftast i sina små hus och sin nya favorit tunneln :O) Å d skyddar nog från d mesta. De verkar glada som vanligt så här på morgonen. Fjäskiga och pratglada i väntan på frukost :O)

Nä nu ska jag göra iordning mig färdigt. Älskling lär ju bli färdig före mig ändå hihi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0