Julklappar

Åh nu är jag åtminstonde helt färdig med Älsklingens julklappar! Är riktigt nöjd faktiskt :O)

Har precis dammsugit i vardagsrummet igen pga att våra gummor anser att mattan är en toalett :O/ Nackdelen med dessa små varelser, men allt det andra underbara väger upp det :O) Har även tvättat golvet så det doftar alldeles rent och fräscht, Nice nice. Kommer antagligen behöva göra det imorgon igen dock haha, men då är det älsklings tur.

Nu ska jag försöka pusta ut en liten stund innan vi kör i gång och förbereder "lite" mat. Sen är det även bra om jag lägger mig tidigare då vi börjar kl 6 imorgon istället för 7. Vi ska även gå på liseberg privat imorgon jag och kärleken min.  Ska bli mysigt. Förhoppningsvis rear dom lite grejar då med :O) Ska köpa några små klappar där med till Lena, Kensita, Johannes, Christoffers morföräldrar och hans kusiner som är 10 och tolv år. Hoppas vi hittar nåt skojs. Har även funderat på ytterligare en grej till mamma även om jag egentligen är färdig med hennes klappar.

Nu ska jag som sagt slappa! Ska ta ett fotbad och lyssna på min nya favvolåt, som jag antar är allas favvolåt vid det här laget ;O) Köpte Timbalands skiva igår. Inte min musikstil alls egentligen men det var inte bara jag som ville ha den i denna familjen och resten av skivan är mer älsklings stil. Önskar mig "One republic's" skiva istället ;O)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0