Kul dag jag haft

Idag har  jag knappt hunnit pusta ut eller göra något roligt alls. Jobbade mina vanliga tider och när jag kom hem så åt jag lite och sen var det dags att storstäda hela lägenheten. Den va så skitig och rörig. Älskling fick åka till Sjövik för att hämta mat från hans pappa och det tar ju sin lilla tid med. Stackarn kom inte hem förräns vid fyra typ. Och då var inte jag ens färdig med allt. Hade disken kvar(Vilket jag fortfarande har) . Sen vid 17 så var det dags för vår tvätttid. Blä! Håller fortfarande på med tvätten. Har två maskiner till att lägga i. Sen så ska jag gå och lägga mig för jag kommer inte palla att gå upp imorgon bitti annars och jobba. Motorhead spelar ikväll på Liseberg så jag kan föreställa mig hur det kommer se ut imorgon på toaletterna. Jippie :O/ Jag vill vara ledig nu! Jag är en muntergök idag ;O)

En kul grej jag har gjort idag är mitt styrketräningspass iaf. Det var härligt att få gjort. Fattar inte hur jag orkade med det dock d min kropp är som spagetti och värker *snyft*

Ska gå ner nu och hämta tvätten

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0