Mätt i magen

Är helt proppmätt. Har ätit alldeles för mycket nu när jag kom hem från jobbet. Hann inte med att äta nåt innan jag gick hemifrån så magen riktigt skrek efter mat! Vräkte i mig mackor, oboy, crunchy flingor och så hade jag även köpt med mig en mocha frappino och ett pepparkaksmuffins! Kommer inte behöva äta nåt mer idag haha. När jag inte känner mig lika proppfull ska jag ta och styrketräna och köra en halvtimma på crosstrainern iaf så jag åtminstonde inte går upp i vikt.

Älsklingen sover nu. Senare ska vi baka pepparkakor (på köpt deg) och skriva alla julkort. Har även tvätttid vid fem idag. Få se hur det går med den tiden...

Har på mig mina nya örhängen nu :O) Är så glad för dem, det är t.o.m diamanter på dem. Väldigt små diamanter men dock de första jag någonsin ägt :O) Är lite rädd för att använda dem bara, vill inte tappa bort dem. Men jag är så lat så jag kommer antagligen ha på mig dem jämt och ständigt ändå.


Åh vad jag längtar till på onsdag, tror jag är ledig då eller så är det på tisdag. Har inte fått schemat ännu. är bara typ en vecka kvar nu på jobbet! Sen är jag ledig ända fram till den 20 januari!!! Wiho!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0