Min lediga dag

Idag har jag vart ledig hela dagen :O) Träffade Kensita största delen av dagen. Jag har fått en massa fribiljetter från Liseberg i och med att jag jobbar där så vi gick och kollade där en stund. Mysigt. Dock känns det lite skumt för min del för när jag kommer in där njuter jag inte lika mycket som jag gjorde i början. Nu ser jag bara det som min arbetsplats mest. Kensita va så gullig iaf och hav mig en duva att hänga i granen, en sån som symboliserar vänskap :O) Gulligt. Jag köpte lite fudge som dom sålde där som jag och älskling har suttit och mumsat i oss. Hade egentligen tänkt att spara dem till jul men d va svåra att motstå! :O) Ska köpa fler när vi går dit den 23 decemeber jag å mannen min.

Det var lite lustigt för jag träffade på en gammal klasskamrat från cafe/konditori línjen. Va jätte kul att se henne igen. Vi bytte nr och ska kanske ta en fika snart. Blev så chockad av att se henne.

Nu ska vi snart börja städa här hemma. Vill helst försöka ha morgondagen så fri som möjligt. Vi har fortfarande inte bakat våra jäkla pepparkakor! haha. Men nu ska vi verkligen göra det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0