Min tredje advent

Träffade Tina och Susan idag efter jobbet :O) Mys! Alla tre var lika sega och trötta dock hihi. Hade iaf en liten adventsträff :O) Kan inte fatta att det är julafton snart! Och att jag bara har fem dagar kvar på jobbet! haha vad underbart! Är ledig två dagar nästa vecka istället för en. Frågade förresten min chef idag om de hade plats för mig i april när Liseberg öppnar igen, och hon sa ja! :O) Kommer jobba helger fram till min skola är slut sen får jag jobba hela sommaren! Så skönt att ha det fixat och att jag slipper tänka på det. Är alltid så oroligt när man inte vet om det finns jobb till sommaren.

Det blev inga pepparkakor igår, inte heller någon träning! Fy på mig! Det blir iaf bakning idag, rätt så snart med. Sen blir det vår traditionella julfilm och mys i soffan. Har fått iväg julkorten idag iaf. Alla som får av oss får ursäkta att skriften smetades ut på vissa kort :O/ Vi var något stressade och klantiga. Hade tänkt att skylla på posten ;O)

Ska verkligen ta tag i min träning igen nu iaf. När pappa gick bort så tappade jag allt vad regelbundhet heter och har bara tränat halvdant. Så himla dumt, jag som har vart så duktig i flera månader. Men det är bara att sätta igång igen. Måste fokusera på konditionsträningen bara! Varför tycker jag att det är så tråkigt för?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0