Nyårsafton

Håller på att göra iordning mig nu inför nyår. Väntar på att nagellacket ska torka. Dagen hittills är jag nöjd med för jag gick en lång morgonpromenad även idag och styrketränade en halvtimme :O) Har kollat på Grey's anatomy medans bebisarna skuttade omkring. Har t.o.m hunnit spela lite wow tihi

Shit nu är d helt galna här ute och skjuter upp fyrverkerier så in i helvete. Fattar inte folk som börjar redan nu eller de som håller på med smällare hela jävla decemeber.

Nu ska vi mata gummorna och göra oss färdiga. Har blivit bjudna till Rickard och Lina. Det blir en mysig kväll tror jag. Jag hoppas våra bebisar inte blir rädda för alla smällar bara.

Gott nytt år på er allihopa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0