The computer has come!

I fredags hämtade vi vår (min) dator! :O) Nu kan vi äntligen spela WOW tillsammans som de äkta nördar vi är hihi. Mestadels tack vare Johannes då han fick komma och hjälpa oss installera vissa grejer. Vi hade aldrig fått iordning på det utan honom. I går så kunde vi äntligen spela en liten stund. Mer blir det senare idag.


Nu slipper vi även vänta på varann när en av oss sitter vid datorn. Dock är det lite trångt här men förhoppningsvis så får vi lägenheten i Alingsås *hoppas hoppas* även om jag inte riktigt orkar med att flytta igen så snart. Även om vi stannar kvar här ett tag till så är det möjligt att ändra om lite i sovrummet så att det blir lite bättre yta. Men det skjuter vi fram ett tag. Orkar inte med mer inredning eller händiga grejs. Särskilt inte när man jobbar samtidigt. Är helt slut varje dag. Idag var jag hemma från jobbet då jag har mensvärk :O(
Älskling sover nu och om jag hade jobbat idag hade jag legat där jämte honom. Är helt omöjligt att inte somna när man kommer hem därifrån.

Annars är det ju första advent! Äntligen :O) Så himla mysigt. Har tänt vår fina adventljusstake och gottat i oss lite pepparkakor. Vi ska titta på julkalendern senare och baka nån liten mumsig kaka och mumsa "lite" mer på våra köpta pepparkakor. Har inte hunnit baka egna ännu. vi ska göra det nån gång nästa vecka. Ska även titta på nån julfilm ikväll som är vår tradition varje advent :O) Tror det blir ensam hemma 1 :O)


Nu ska jag fixa och dona lite med min alldeles egna och nya dator :O) Håller på att överföra mina grejer från Älsklings dator till min. Det tar sin lilla tid, bl.a. alla mina Sarah Brightman foton som jag har haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0