The journey home+ namnsdag

Jag vart iväg på en liten kort resa till kära Oskarström i tisdags till onsdagen. Önskar jag hade kunnat stanna längre men är bara ledig en dag denna veckan. Men det var väl värt den korta tiden ändå även om jag hade velat hinna med lite mer. Träffade min familj, mestadels mamma och så träffade jag även Lena som jag inte träffat på typ ett år tror jag. Jätte mysigt. Pratade gamla barndomsminnen bland annat :O) Vi var rätt knäppa som barn..inte så lite heller :P Hade gärna velat träffa fler av kompisarna bara men det får bli nästa gång förhoppningsvis. Jag och mamma bakade lussebullar. Hade båda tänkt att göra det för oss själva men tyckte inte det va lönt för nån av oss att ha en sån stor sats (haha)  då mamma bor ensam och självständigt och jag bor med den kräsnaste älskingen någonsin som inte tycker om nåt som är gott! ;O) Iaf så mamma kom på att vi kunde ju då dela på bullarna som vi bakde tillsammans. Så mysigt. Hann inte med så mycket mer. Fick en namnsdags present av mamsen. En hängare till kläder som man kan sätta överst på dörren. Har redan en och behövde en till. Skitpraktiskt. Särskilt när vi har gipsväggar och inte äger nån borr. (foto)
Är det bara min familj som firar namnsdagar?

När jag kom hem hade älskling köpt mig en liten present. Försenad namnsdags gåva typ :O) Jätte fina öronhängen. Är de dyraste jag någonsin ägt i mitt liv. Jag hade ett par som gick sönder för en tid sen och sen kände jag inte för att köpa dyra när de ändå går sönder de med så jag köpte billiga på glitter men då jag har nickelallergi så pallar inte mina öron det särskilt länge.  Så Älskling var gullig och köpte äkta vara till mig hihi (foto)

Nu ska vi iväg och köpa hö till gummorna. Det är snart slut. Sen ska vi ha dem ute och ha tv kväll. Sen sova då det är jobb imorgon som vanligt. Idag var den tröttaste dagen hittills förresten. Har sovit alldeles för lite på sistone och jag kunde knappt hålla ögonen öppna under hela dagen. Ingen energi alls. Som tur var så var det en lugn dag på jobbet. Desto värre blir det nu i helgen :O/ Alla jobbiga människor som ska ha julstämning! Fan gå nån annanstans! ;O)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0