Träning och kanske nåt hemskt :O(

Åh vad jag är stolt över mig själv :O) Har precis tränat på min crosstrainer :O) Har tränat på duktigt hela veckan med både crosstrainer, styrketräning och promenader. Yay for me ;O)

Idag skulle jag egentligen vart ledig men Mary min chef ringde in mig idag. Känns bra ändå att få extra pengar. Är så trött i mina fötter bara. Om det inte vore så äckligt på golven,( städar mestadels toaletter) så hade jag haft på mig mina lavendel crocks :O) De är så himla bekväma men det blir för kallt då jag är ute mycket på väg till min områden plus då äckligt toagolv. Bläsch :O/
Känns inte lönt att investera i nåt heller då jag börjar skolan igen i januari och kommer inte jobba där förräns i mars igen antagligen när Liseberg öppnar igen.

Ska försöka hålla mig vaken idag. Blir så seg i huvet av att sova mitt på dagen. Dock blir jag lika seg av att vara vaken :O) Men är faktiskt rätt så pigg tack vare träningen nu.

Imorgon ska vi till veterinären med hela bunten. Har försökt förtränga det men vi hittade en svart ganska stor grej på Donna för några dagar sen :O( Den är ca en halv centimeter, lite mindre.  Är livrädd att det är nåt allvarligt. Sen så biter både Wilma och Donna av sig sin päls på ryggen. Det ska vara rätt så vanligt bland de underlägsna så när Wilma har gjort så har vi ansett att d inte var nån fara plus att veterinären sa att det inte va n åt fel med henne sist. Men nu när drottningen Donna oxå biter av sig päls plus den konstiga saken på henne så är vi skit oroliga. Hoppas det är nåt som går att bota och det inte är nåt farligt. Vi tror att det kanske kan vara sellnic och då måste vi medicinera allihopa. Veterinären ska iaf kolla på ebart Donna först och främst i morgon och sen avgöra om alla behöver behandling eller inte. Det kommer inte bli billigt, men kan ju inte chansa på att det inte är nåt. Snälla låt mina bebisar vara friska och lyckliga. Pallar inte mer sorg just nu :O( Sellnic går iaf att bota även om det är jätte hemskt det med men räddast av allt är jag att det ska vara en tumör på vår Donna :O(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0