bla bla, hatar rubriker

Älskling är så bäst. Han har räddat hela vår kommande ekonomiska sitation. Inte nog med jobbet på liseberg som är ett säsongsjobb så det tar slut i oktober. Iaf han skulle ju på en annan intervju med och han fick dem att gå med på att han kunde börja där i oktober! Så nu behöver vi inte oroa oss över att han inte skulle få nåt annat jobb senare. He is the best! Helt sjukt att han har fått alla jobb som han har vart på intervju på. Fick naturligtvis säga nej till det där skitjobbet. Jag fick jobbet som jag va på intervju på med men jag tackade nej oxå med tanke på timlönen på 52 kr :O)

Snart firar vi vår andra bröllopsdag :O) På måndag. Vi kan dock inte göra nåt speciellt som att resa eller nåt sånt som vi helst av allt skulle vilja men vi ska göra det bästa av situationen och göra det vi tycker bäst om. Äta god mat och hyra film och köpa en tårta och bara mysa helt enkelt :O) Och ben och jerrys! Får inte glömma oreos heller hihi! De är helt gudomliga att äta. Dyra men värt det för det är den godaste kakan jag ätit. De vi köper är vanliga oreos fast med vit choklad som överdrag. I really recomend them! mums :O)

Igår så spelade jag in mig själv på digitalkameran för jag skulle skicka ett videomeddelande till Sarah Nichols, min mejlkompis från California som jag träffade i januari detta året på sarah brightman forumet. Jag är så glad över att ha träffat henne. Det är så häftigt att man kan ha sådan kontakt med någon så långt borta som man aldrig träffat förut. Vi har väldigt mycket gemensamma intressen och hon är så himla snäll. Det var så galet bara när jag spelade in för jag sa fel varenda gång och jag kunde inte sitta still och jag mumla nåt hemskt så man inte kunde höra vad jag sa! Jag märkte inte av det själv när jag väl gjorde det men sen när jag kolla på dem så såg jag helt galen ut som om jag vart på väg att ramla av stolen för jag rörde mig så mycket. Känner mig inte alls bekväm att bli filmad, inte ens när jag gör det själv :O) Nästa brev till henne ska jag säga alla svenska ord och meningar som jag har lärt henne. Hittills har jag bara kunnat beskriva hur hon ska säga det och det har inte vart särskilt lätt alls :O) Hon är så gullig som vill lära sig svenska :O)Det ska bli roligt att höra hur hon har tolkat de svenska orden :O) Det är väldigt bra oxå att skriva så mycket på engelska som jagg gör varje dag antingen på forumet eller hennes brev. Har verkligen utvecklats, vilket är väldigt roligt :O)

Nu börjar snart gilmore girls. Jag ska se på det sen måste vi boka tid i tvättstugan. hoppas det finns nån tid bara för älsklings arbetskläder behövs verkligen tvättas. Sen ska jag fortsätta plugga. Sen får vi se vad vu hittar på för nåt under dagen.

Kommentarer
Postat av: malin

Förlåt att jag inte svarat på ditt sms har jobbat över massa. Hoppas allt löser sig för er!!! Kul att mannen fått jobb=). Kram

2007-07-28 @ 20:51:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0