blivande frisör ;O)

Jag har precis klippt håret på Älskling, han blev jätte fin :O) Dock råkade jag klippa lite för mycket på två ställen, förlåt! :O( Men han verka nöjd ändå som tur är..inte för att han är särskilt svår att göra nöjd dock. Det kittlas en massa på mig för alla små hårstrån som envisas med att stanna kvar.



Jag hade beställt lite saker på postorder häromdagen..inte så smart när man inte har några pengar men ändå :P Som tur är så behöver jag inte betala det ännu, iaf en av sakerna var nytt påslakan å d blev så fint :O) Nu har vi lite variation att byta med och slipper sova utan de dagarna det håller på att torka efter tvätten. Vi har i vanliga fall vita så de blev snyggt med färg. I'm so happy :O)



Jag vaknade förresten i morse av att min mobil ringde och det var en arbetsintervju! Blev så himla glad. Ska dit på torsdag. Hoppas jag får det! Är så glad för det. Dock hoppas jag fortfarande på ett annat jobb jag sökt, som cafébiträde. Det är det jag helst av allt vill jobba med och om jag får det skiter jag i skolan för det var heltid. *hoppas hoppas* Oavsett vilket så känns det som om det kan börja ordna sig, Älsklings intervju är imorgon och sen har han en till nästa vecka. Snälla att allt ordnar sig pretty please. Idag ska vi prata med socialen och förhoppningsvis kan de hjälpa oss med det som inte våra löner täcker. Hatar att behöva vända sig till dem igen, men samtidigt är det tur att möjligheten finns.

Pratade med min pappa idag igen. Jag vart tvungen att säga att jag inte kunde träffa honom nu som planerat. Vi bestämde iaf att vi skulle ses i augusi istället nån gång. Känns så konstigt bara att prata med honom. Men samtalet gick rätt så bra ändå.

Åh jag önskar att jag oxå kunde få klippa mig, Men jag ska minsann gå till en frisör i såna fall! :O) Vågar inte låta Älskling klippa mig. Jag behöver tunna ut det igen och toppa det pyttelite. Sen vill jag färga det med. Vill ha tillbaka mitt vanliga, typ nån chokladbrun ton. Känns skumt att för en gångs skull vilja färga det i min naturliga hårfärg. Det har jag inte haft sen jag började mixa med håret på högstadiet.

Nu ska jag äta lite mat

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0