nyvaken hihi

oj då jag vakna sent idag woops. 11:20 va kl. Börjar påminna mig om hur länge jag sov tidigare. Jag missa iaf inte gilmore girls som tur va :O) Kollar på reprisen på kanal 5 varje helg. Det är gilmore girls hela tiden för mig. Förutom på helgerna så följer jag säsong 7 på tisdagarna och så tittar jag även på mina dvd:er som jag har och där har jag precis börjat på säsong 4 så det blir lite rörigt att hänga med i storyn :P

Älskling kom hem precis efter jag gått upp, känns lite skumt när han har vart igång sen kl 4 ca. Nu är han iväg och hämtar maten :O) Måste hjälpa honom att bära det sedan när han är tillbaka typ vid 3. Fan vad det tar tid att åka till sjövik, stackarn

Nä nu ska jag kolla lite på internet innan jag slår mig ner i soffisen :O)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0