Yay! :O)

Älsklingen fick jobbet igår! Är så stolt över honom. Han började jobba redan idag..tidigt med..så tidigt att inte ens västtrafik har någon passande spårvagn eller buss så han fick gå hela vägen in till liseberg. stackars älskling :O( Vi måste försöka fixa en cykel för han kan verkligen inte hålla på att gå in kl 4 varje dag. Han börjar 5 på vardagar och 4 på helgerna. Sen är det ju ett tungt jobb med som parkvårdare. Åh jag undrar hur det går för honom. Han borde komma hem rätt så snart. He is the best :O)

Min intervju gick mindre bra dock mest p.g.a att lönen var på 52 futtiga kr per timme. Så jag stannar hellre kvar på mitt jobb jag har nu för det är nästan hälften av det jag får hos dem. Men vi är inte i lika stort behov av extrajobb heller nu längre för jag fick reda på igår av Lena att om man har 15 poäng så ska man få csn fortfarande och det är precis vad jag har fått! :O) Har jag gått och oroat mig hela sommaren för det här i onödan :O) Är så glad över det här.

Vi har äntligen fått ett möte med hos socialen, på tordag nästa vecka så jag hoppas att det löser sig där med. Är så glad! wiii :O)

Nu ska jag plocka i ordning disken och äta frukost sen ska jag plugga lite. :O/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0