aj!

Jag har bränt mig nåt enormt på mina armar och mina ben! Jag jobbade dubbelpass idag och tänkte inte på att jag kunde bränna mig när jag står i solen hela dagen. Det svider jätte mycket :O( så himla fult med för jag hade ju en top på mig så jag får sån där "bonna"bränna . Är helt slut idag. det var tufft att stå så länge och säga samma sak hela tiden plus vara glad och trevlig. 3 timmar räcker gott annars men behöver ju pengarena så det får bli såna här dagar antar jag.

Jag och Älskling skulle egentligen gå på stan men jag pallade inte mer så vi hann bara sitta en stund på ett café och fika lite och sen så köpte vi bara det nödvändigaste i mataffären. Hade tänkt att köpa några nya sommarskor och en klänning men det får jag ta imorgon då istället. Köpa solglasögon behöver jag med.

Åhh gissa vad jag blev glad när vi fikade för Älskling hade köpt veckans nu till mig som jag pinsamt nog inte kan missa ett enda nr av :O) Iaf! Sarah brightman var med i tidningen! Jag blev så himla chockad, har aldrig sett henne i en svensk tidning på det sättet förut där hon är med bland de stilsäkraste klänningarna eller färgen på klänningen var det främst men ändå hihi. Har precis skrivit om det på forumet och de kommer bli så glada för hon var nämnligen med i en tidning från USA där hon var bland de sämst klädda, med samma klänning :O)

Här är jag för övrigt med min sönderbrända arm..om det syns..nu ska jag sova!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0