lathet

Sitter nu med mitt sista för skolan. Vi håller på med ett projektarbete med "Fairtrade" i vår grupp och jag håller på att finjustera min text nu. Eller gjorde iaf det... Har haft hur mycket tid som helst för det men självklart gör jag allt i sista sekunden ändå. Fattar inte varför jag bara fungerar under press när det gäller sånt här. Det är iaf skönt att skolan snart är slut och att det bara är jobb som gäller sommaren ut. Så mycket skönare och roligare. Jag passar verkligen inte i skolmiljön. Har aldrig tyckt om att läsa ens underhållande böcker så det är lite svårt att motivera sig att läsa studentlitteraturen då. Jag hoppas bara att jag blir godkänd på den här kursen oxå så att jag slipper göra omtenta. *pretty please*

Idag så fick jag med ut Älskling i parken som ligger ovanför här vid berget. Vi satt och njöt av solen ett bra tag. Är dock inte mycket brunare ;O) Sen så har vi haft städdag här..skitkul! Skulle även tvättat men det har inte blivit av mest p.g.a lathet. Vi har mestadels slappat och glott en massa film och tv och sovit. Har köpt tre gilmore säsonger och jag är helt besatt av den serien. Jag följde den alltid förut men när jag flyttade hemifrån så hade jag inte femman längre och när jag väl hade det så kände jag inte att jag ville se det p.g.a allt jag missat men nu så :O)

Vi har nog smittat våra gummor med våran lättja för de ligger jämt och gosar sig in i täcket som jag använde när jag var liten. Lite farligt är det dock för de gosar in sig i det alldeles för långt in ibalnd så de har svårt att komma ut och en gång så hörde vi ett helt sjukt ljud och det var Wilma som kippade efter andan och vi hade inte sett att hon var där under och vi blev så rädda att nåt skulle hänt henne ,så vi har en väldigt koll när de ligger där nu. De får bara vara så vi kan se dem
Ända gången de fick ordenlig motion idag var när Älskling stod och skivade jordgubbar som vi skulle smaska på till efterätt. De skrek som galningar! :O) Så söta är d. De stod på sina bakben och tiggde och sprang runt runt hihi


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0