lite underlig dag

Idag träffade jag på Kensita på stan när jag jobbade! Vi har inte kunnat träffats på evigheter och knappt kunnat prata heller i och med krånglet med vår telefon tidigare. Det var så roligt att se henne :O) Är så avundsjuk för de har nyligen skaffat en vovve, en newfoundland! Dom är sååå fina. Och de har även precis köpt hus. Det verkar vara populärt för en annan vän, Malin, har oxå skaffat sig ett hus. Så härligt det måste va. Vi hade oxå kunnat bo i hus nu om allt gått enligt planerna men men. Trivs bra här nu så ska inte klaga :O)

På jobbet var det otäckt idag p.g.a jag var vittne till en olycka i brunnsparken. Det var en spårvagn och en buss som krockade och delarna flög av bussen. Det verkade inte som om någon blev skadad dock som tur va. Kanske någon mildare skada. Det var så himla sjukt att se iaf. Trodde verkligen att det skulle gå ännu mer illa. Det har vart en underlig dag idag för på jobbet fick vi inte tillräckligt med påfyllning av tidningar så under en lång tid stod vi bara där och hade inget att dela ut. Rätt så chill dock :P

 Imorgon ska det vara en slags "lära känna" träff och jag hade först inte tänkt att gå för jag är inte jätte pigg på att se folk från jobbet lulliga med tanke på att jag själv inte är intresserad av att vara det men alla utom jag och en tjej till ska gå så jag har sagt ja trots allt. Jag hoppas det blir roligt. Ska bara vara där en liten stund har jag planerat.

Nu har vi fått ihop hela projektarbetet iaf. Väldigt rörigt men jag hoppas vi blir godkända iaf. Ska redovisa allt imorgon inför klassen.

Det är iaf skönt att vara hemma, ska slappa lite nu och sen tänkte jag gå en promenad. Sen måste jag öva in mig på redovisningen. Ååh vad skönt det är att skolan är slut på torsdag wihoo :O)

Kommentarer
Postat av: Cizzi

hmm. din infodel kommer under alla inläggen. nog ngt knas me designen du valt...kraaaams!

2007-06-04 @ 18:51:21
URL: http://utbud.bilddagboken.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0