slutat skolan

ojojoj va trött jag är nu. Har legat i parken förut och solat och jag är helt röd och sjukt varm nu. Jag och Älskling gick en lång promenad efter jag solat och svetten bara rann på mig..bläää.   Vi har fått  våra skattepengar nu, inte för att vi har råd med nåt ändå för alla sjuka skulder men vi unnade oss hamburgare och Ben och jerrys glass..mums, ska smaska på d senare :O)

Äntligen är man fri från skolan! Om jag inte får omtenta då'ra... :O( Så himla skönt. Redovisningen gick bra inför alla lärarstuderande. Gick till och med bättre än vad det gjorde inför klassen. Det känns bra att man fick den erfarenheten att tala inför så många människor.
Känns lite konstigt att få en ny klass nu till hösten men det blir säkerligen bra.
Så nu är det bara att jobba som gäller. Ska redan imorgon jobba dubbelpass. Får se hur det känns i huvet och kroppen efter det. Nu är det ju så himla varmt med.

Nu ska jag vila ut så jag orkar gå upp imorgon vid fem

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0