Yes jag får jobba igen! Faktiskt glad på riktigt :O)

Jag är så glad för de ringde mig idag från jobbet! Ska jobba imorgon kl 6! Perfekt för då är jag hemma efter 9 och kan sedan skynda mig hem och äta och sen bege mig iväg till kära oskarström :O)

Nu ska jag packa snart, ska vara så tyst som möjligt för Älskling sover. Han gick och la sig redan halv åtta! hihi, han börjar sitt jobb i natt så det är därför. Jag tror han börjar vid 5 redan stackarn. För att vänja sig vid att gå upp så tidigt så sov han bara fyra timmar förra natten så att han skulle somna i tid idag då.


Annars idag har jag mestadels legat i sängen för jag har haft så ont i magen. Det var helt sjukt igår natt när jag precis hade skrivit färdigt min blogg så började helvetet. Det tog typ tre timmar innan värken släppte och jag sprang på toa säkert 20 ggr minst och så spydde jag med :O( Så himla fräsht. Det var inte kul alls :O( Var helt utmattad efter det. Så vi såg inte på filmen förräns efter mitt springande fram och tillbaka och då somnade båda två så vi fick se om det i morse. Dock var inte filmen alls så bra som jag trodde. Den är välgjord men otroligt seg att titta på. Vi orkade inte ens se färdigt den.

I will miss my babies, även om jag snart är hemma igen. Jag är så fjantig. Måste bara visa lilla Wilmisen! Vi tog de här underbara söta fotona på henne häromdagen. Så himla adoreable! Nä nu ska jag packa och sen förbereda mig för att gå å lägga mig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0