Aj aj stackars mig :O(

Igår började jag känna av en smärta i nacken och i ryggen som typ låser sig och jag är helt stel och det känns som kramper ibland i ryggen :O( Det gör svinont så jag fick sjukanmäla mig idag. Känns inte så kul när jag är helt ny på jobbet och de behöver folk. Jag hoppas de inte blir sura på mig :O( Sen skulle jag även på en intervju som jag fått boka om, fick bara telefonsvar så jag lämnade ett meddelande men de har inte ringt upp mig ännu. Jag behöver verkligen ett jobb till! Fan varför ska det här hända! Sen så var det omöjligt att sitta och skriva på tentan igår, det känns lite bättre nu så jag ska göra mig ett försök. MÅste få det färdigt idag för imorgon kl 24  ska den vara inlämnad! iiiii

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0