Färdig med tentan..wonder how it goes...:O/

Sådär ja. Nu har jag skickat in min alldeles första hemtenta. Det kommer gå åt helvete dock : / Pretty please att det inte gör det. Vet inte heller om jag har skickat in det korrekt. Jag använde min vanliga mejl, är osäker på om man ska det, men hittade inte nånstans där man kunde registrera sig på urkund. Man ska ju få ett kvitto på det och det har jag inte fått ännu. Vet inte riktigt hur lång tid det ska ta tills man får det. Så vet inte om jag bör avar orolig eller inte. Väntar på svar från en klasskompis som jag hoppas kan hjälpa mig. Aja, oavsett vilket har jag inga stora förhoppningar på att jag blir godkänd. Åh gud vad jag hoppas att jag blir det för jag orkar verkligen inte tänka på en omtenta under sommaren.

Annars så har jag fortfarande ont i nacken och i ryggen. Kommer inte jobba imorgon heller. Jag vill inte göra det värre. På fredag ska jag jobba har jag bestämt mig för oavsett vilket. Jag måste ändå iväg och träffa min grupp för vi ska börja arbeta med vårt projektarbete, Få se hur det går. Kan inte tänka mig dock att jag fortfarande kommer ha ont till fredag! *hoppas inte*

Är svinhungrig, vi håller på att laga mat nu, Älskling håller på att steka våra vegetariska shcnitzlar (stavas d så :O))och jag ska stå för potatismosen. Han har redan gjort det tråkiga iaf, att skala alla potatisar :O) Nu ringde klockan med så nu är det bara att sätta igång med moset.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0