Första gången

mmm jag brukar läsa två st bloggar här och tänkte att jag skulle skaffa mig en egen nu oxå. Det känns som om det är dags att sluta skriva dagbok på lunarstorm ;O) Men kommer alltid hålla lunarstorm kärt om hjärtat för det var faktiskt där jag träffade min man :O) För 5 år sen nånting så var lunarstorm och telefonen mitt liv. Nu slipper jag  åka fram och tillbaka hit och dit, åtminstonde för att träffa Älsklingen. Nu är det min mamma och resten jag saknar istället. :O( 

Annars så har jag haft en riktigt bra dag, vi hade cykelutflykt på min VFU idag. Svinigt kallt dock men härligt att få den kontakten med barnen utanför klassrummet. Det här är min andra period som jag är hos dem och imrogon är det min sista dag :O( Det är skitjobbigt för jag är så himla fäst vid barnen och jag vill inte missa deras utveckling. Vet inte riktigt om jag kommer ha någon VFU till hösten, tror bara det är under den allmäna tiden så då kommer jag inte se dem på ett helt år nästan :O( Vet inte hur jag ska klara det. Min handledare är den bästa någonsin. Har lärt mig så otroligt mycket varje dag. Vill inte tillbaka till skolan igen för där är så tråkigt. Ser inte fram emot min första hemtenta heller direkt :O/

Men något annat roligt är att jag ska på två arbetsintervjuer på samma dag :O) Ett av dem vill jag verkligen ha men om jag har möjlighteen så kommer jag tacka ja till båda för det är nämnligen så att det jobbet jag helst vill ha är efter det tråkiga jobbet och om jag av nån anldening inte skulle få det jag vill så är det jävligt dumt att tacka nej till "skitjobbet" för dås tår jag ju där utan nånting så det blir till att jobba på ordentligt. Det är så himla roligt att äntligen få komma på intervju. det är så sällan man ens får det.

Sen så är det ju så att Älskling fyller 25 år på lördag! hihi vad skojs, du kommer få världens bästa dag,det ska jag se till :O) Kommer ha fullt upp imorgon och baka och fixa.

Vi kommer äntligen få vår telefon! Imorgon kommer någon som jobbar för tele2 och ska installera nåt. Helt sjukt hur länge vi har väntat på dem! Flyttade lixåm in här 1 mars och inte ens kunnat skicka våra flyttkort pga  att jag ville skriva med numret på dem. Nä nu ska jag ta och slå mig ner i soffan en stund sen är det snart
dags att duscha och sova. Tog världens sötatse bild på bebisarna idag förresten. Här är Wilma och Donna som kikar fram :O) Donnis stod med tassarna på stolskanten men självklart hann hon precis ta bort dem när jag skulle knäppa bilden :P 
image1

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0