Grått och regnigt i Gbg

Har vart och jobbat idag. Det var helt ok, lite tråkigt väder bara så det är inte så varmt direkt att stå där och dela ut tidningar. Har vart hemma i typ en timme nu och ätit frukost och slappat lite framför datorn. Är skönt att va hemma igen. Ska vila lite till sen ska jag bege mig iväg och köpa fingervantar eller liknande som jag kan använda på jobbet. Har bara tjocka tumvantar och det funkar inte direkt.Få se om det går att hitta nånstans så här i maj månad..lite tveksamt :O) Sen ska jag fortsätta med hemtentan. Ska försöka få allt färdigt idag och sen bara finjustera resten på tiden som finns kvar.
Jag hoppas att mitt paket på posten kommer idag oxå. Jag beställde tre säsonger av Gilmore girls och en dvd där Iceage1 +2 va tillsammans. *hoppas hoppas* Ska bli mys å ligga å titta på under tråkiga dagar i sommar :O) Här är ett foto som Älskling tog för några veckor sen när vi var ute och gick på berget ovanför där vi bor. Det var oxå en väldigt grå dag men dock inte lika regnig som idag


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0