ny jobbintervju+plugga+S.B.

Oj vad tiden går snabbt. I onsdags eftermiddag kändes det som om det var en evighet kvar tills hemtentan skulle lämnas in och att jag kunde ta det hur lugnt som helst men självklart så har jag inte börjat förräns nu seriöst med att skriva. Imorgon jobbar jag igen och det är faktiskt en fördel för skolan för då kommer jag upp tidigt och sover inte bort dagen. Det ringde även idag från ytterligare ett företag. Så jag ska på intervju nu på tisdag! Jag hoppas jag får det för det är på 6 timmar och då kan jag kombinera det med det jag har och vi kan t.o.m åka på våran efterlängtade semesters om vi skulle gjort för ett år sen innan allt fuckade sig. *Hoppas hoppas*
Jag har aldrig vart så här eftertraktad med jobb förut. Är jätte roligt :O)

Idag har jag som sagt pluggat lite, sen vart vi iväg till stan, gick in t.o.m och tillbaka oxå :O)Vi vart tvungna att köpa hö till gummorna. Det finns hö på backaplan med men det är så himla bösigt. Måste städa deras bur idag med. Behöver även tvätta dem för de luktar inte så gott.
Köpte iaf min favoritdryck i stan, den är sååå himla god! MIn älskade mocha frappino..mums :O)

Igår så sjöng Sarah Brightman inför 90 000 människor plus alla som tittade på tv:n! Hon va så himla fin. Ljudet var dock inte jätte bra så hennes röst försvann en hel del men så underbart att se henne. Längtar så mycket efter hennes album, det är inte långt kvar nu. Ska bli så himla underbart att få höra hennes nya tema som tydligen ska vara lite gothinspirerat och det märks på hennes klädstil. Det är helt sjukt hur hon kan förvandla sig själv på varje album och ändå kännas så äkta. Hon kan göra allt till hennes grej. Gud vad jag avgudar henne hihi. Jag är sjukt besatt ;O) Det mest underbara är att jag hela tiden har önskat att hon ska göra en hel skiva med lite mer metal känsla. Hon har vart inne på det på vissa låtar men att få en hel skiva med det..åh vad underbart! Här är en bild på henne iaf från igår :O) Nu ska jag återgå till pluggandet : /image5image6

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0