Amantelluma

Har hållt på med min artist sida på myspace. Den börjar se relativt ok ut nu :O) Fattas bara ett band som kan spela mina låtar :O) Jag ska sätta ut en annons på vendolin senare, nån dag. Väntar på att den nya datorn ska komma med så jag kan lägga ut några av mina låtar oxå.

Det bandet jag pratade om tidigare sökte jag aldrig till då det kändes oseriöst. Men jag kontaktade däremot ett annat som jag även skickade en videoinspelning. Det var skitnervöst. Höll på att dö nästan. Det hade vart så himla kul och sjunga deras låtar men tyvärr så var inte min röst något för dom :O( Är faktiskt inte ledsen för det för de sökte först både killar och tjejer. Det är typ ett metalband, jo iaf och de var nyfikna på hur det skulle låta med en tjej. Jag fick väldigt bra kritik av dem men ville hellre ha en stark och manlig röst verkade de kommit fram till då de har ändrat sin annons nu till endast killar, De sa att jag hade en väldigt fin och len röst precis som Sharon den Adel. Det tackar jag verkligen för hihi :O) Hoppas de menade det och inte tyckte jag sög :O/ Känns iaf skönt att jag ens vågade ta steget. Känns inte lika farligt att få ett nej i framtiden heller. Är även glad över att de verkade uppskatta min röst, då får jag lite mer självförtroende trots deras nej.

Jag ska iaf sköta auditionena i framtiden och låta folk komma till mig och inte tvärtom :O) Mitt bandnamn är tamtada: Amantelluma. Är intresserad av både killar och tjejer som kan spela instrument. Helst i 20-30 årsåldern. Så om någon kikar förbi här eller känner någon som letar efter band let me know :O)

Nu ska jag äta sushi mumsimums och sen ska jag ägna tid åt mina läxor istället för min lilla hobby

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0