Donna och Wilma 2 år! Födelsedagskalas :O)

Idag fyller två av bebisarna år :O) Det firar vi genom att ge lite extra gott till dem :O) Kan inte fatta att de bara är två år egentligen för det känns som om vi haft dem mycket längre. Lotus har oxå fått ta del av födelsedagskalaset. T.o.m så att hon norpa åt sig det mesta när tårtan kom :O) Den lilla filuren hihi. De blev väldigt glada iaf för deras salladstårta :O) Sen att den inte riktigt bevarar formen som jag skapade är en annan sak ;O)


Annars så myser vi och spelar ps3. Kommer inte ihåg vad det heter spelet men det är ett fotbollsspel. Vart i stan en liten stund och köpte film på ROCKS så ska se nån av dem. Köpte även en skitsnygg tröja!

 Lila min älsklings färg. Dock är jag mest förtjust i mörk lila men denna är oxå snygg :O) Jätte gosig är den med luva som jag älskar :O) Nu ska vi fortsätta spela.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0