En liten bitch :O)

Idag var jag en liten bitch haha. Betalade av en hel del skulder förra månaden och på de allra flesta företag får man tillbaka ett brev om att det är markulerat. Applåder till dem! :O) Men dock inte på Wasa kredit utan där får man istället tillbaka ett brev på att jag ska betala ränta på nåt jag redan betalat för! Blev skitförbannad, även om det bara är 80 kr så är det ju inte nåt jag ska betala! Grrr! ;O) Så gör inte samma misstag som jag med Wasa kredit! Jag ringde upp dem nyss och bitchade mig. Stackars tjej som fick ha hand om mig haha, jag vet ju att det inte är hennes fel utan företagets men hon fick ta skiten iaf för det. Efter många om och men och upprepningar från bådas håll sa hon till slut att jag slipper betala det. Hon verkade något frusterad på mig och jag var verkligen asstöddig hihi, vad roligt :O) Hon menade som om jag måste ringa och säga att nu vill jag inte betala mer! Jag sa att det är väl relativt självklart att jag inte vill betala för nåt som är färdigt! MY GOD! :O) Vilket sneaky sneak från deras sida.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0