IKEA

En dag på IKEA är alltid lika intressant...:O) Älskling som flippar över på köerna eller några av kunderna som snor ens plats i kön eller liknande hihi. Idag skulle vi bara inhandla stora möbler så han var iaf inte som ett barn och tjatade på om när vi är färdiga eller går runt och släpar benen efter sig och gnäller på att jag tar för lång tid :O) Eller att han sätter sig nån av inrednings stolarna som man faktiskt inte ska sitta på och gör bort mig genom att låtsas sova eller vara allmänt skadad i huvet :O)Har inte världens mest normala make hihi. Istället gick iaf hans vrede ut på resten av världen hihi
För mig är det helt obegripligt. IKEA är en del av himlariket för mig medans för Älskling så är det helvetet på jorden typ haha
Väntar nu iaf på hemkörningen. Det blev ett arbetsbord till vår nya dator som ska komma imorgon och en bokhylla på fyndhörnan som är redan monterad och allt. Yay! :O) Plus att det är den jag velat ha tidigare med och den matchar våra andra hyllor. Kan inte bli bättre ju när den är hälften så dyr som den skulle vart i vanliga fall.

Sen har vi även fått ett erbjudande på en lägenhet i alingsås idag.En trea på 76 kvadratmeter med badkar! Och endast 200 kr dyrare i månaden. Plus att det inte är en studentlägenhet så vi har inget tvång på att vi måste flytta ut om vi tar studieuppehåll. Vet inte ännu hur vi ska göra. Måste väga för och nackdelar. Dock är det många fördelar...hm..får se. Vi har funderat ett bra tag på om det är dags för en liten knodd med så...ett rum till skulle ju inte skada då hihi. plus att Alingsås är jätte mysigt och lugnt. Hisingen är tyvärr inte världens tryggaste plats..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0