Myskväll by myself

Åh idag är det grey's anatomy kl 21! Har inte riktigt följt den tidigare, bara några avsnitt ibland då och då, men nu på sistone så kan jag inte missa den nån gång. Är så spännande ju! :O) Ser fram emot att gosa ner mig i soffan och även smaska på min nya favoritchoklad, marabou med non stop

Inte så bra dock att få en ytterligare favorit bland allt det onyttiga. Det märks kanske att jag har svårt att låta bli den :O) Men jag har tränat duktigt idag iaf så då får jag gott unna mig lite mumsigt tycker jag.

Jag stannade hemma idag, hade en gitarrlektion idag, har missat varenda p.g.a allt som hänt så det är inte så kul att sitta där när alla andra kan och inte jag. Jag hade egentligen tänkt att gå men under natten drömde jag massa mardrömmar och hade svårt att sova så när väl klockan ringde på mobilen och jag knappt kunde titta med ögonen så kändes alla dessa anledningar berättigade till att inte gå dit. Nu i efterhand känns det rätt så dumt :O) Aja det ordnar sig antar jag :O/

Ska ta och duscha nu och sen ska jag ta ut gummorna och spendera resten av kvällen i soffan som sagt. Älskling är hemma vid halv tio nånting tror jag. Stackarn måste jobba fastän att han inte är helt frisk från influensan. Han hostar nåt hemskt och det gör ont på honom med :O( My poor baby

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0