Ömma fötter

Började jobba idag. Älskling har fixat in mig på Liseberg. Väldigt skumt att vara där behind the scenes :O) Spännande minsann. Dock inte så kul att städa upp skiten från alla men ändå :O) Vi städade upp röran från KENT 's fans t.ex idag plus Lotta Engbergs loge minsann haha. Inte så glamoröst som man kanske kan tro. Är så glad över jobbet iaf, nice med extra pengar till jul och jag trivs så bra med att städa. Får ju massa mer julstämning på köpet nu :O) Så fint är det där nu.
Dock är jag öm i fötterna som bara den. blir alltid så när det är första dagen. Vänjer la mig snart. Va inte nån särskilt jobbig städning. Med tanke på att jag jobbat på nasty Volvo tidigare och städat där så kan inte något bli värre eller jobbigare hihi. Dock hoppas jag på större storlekar i kläder där snarast för jag gick runt som en stoppad korv idag. Alla tjejerna där är ju små teeny tiny skelett,inga former där inte. Plus att ärmar och ben var för korta med haha. Såg inte klok ut. Jag som är så van vid slappa bekväma kläder hade det väldigt svårt att röra sig hihi

Ska ta och duscha nu. Sen är det dags att sova. Börjar kl 7 imorgon med. Känns förresten även väldigt skumt att jobba på samma arbetsplats som my baby.

Kommentarer
Postat av: emelie

Grattis till jobbet! Och vad mysigt att få vara på liseberg i jultider *avundsjuk*

2007-11-25 @ 10:40:05
URL: http://emelille.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0