Önskelista

* Liv Kristine's album enter my religion
* Tarja Turunen's kommande album "My Winterstorm"
* Bättra på färgen på mitt hår och klippa topparna pytte pytte lite
* Vikter till min stång. Har letat i varenda intersport butik i Göteborg men just den vikten jag behöver är slutsåld. Skulle ringa nästa vecka och kolla om det kommit in nytt på lagret. *hoppas hoppas*
* Snö! Fuskigt ju att det ska snöa längre upp i sverige och inte här :O(

Ser sjukt mycket fram emot Sarah brightman's skiva och det börjar närma sig nu, om inte datumet skjuts fram igen då förstås, men om inte så är januari snart här :O) Även om jag helst vill att december månad inte ska ta slut.

Är väldigt sugen på att shoppa imorgon men det beror på hur örat mår. Värker fortfarande och det känns enklast att stanna hemma i såna fall. Känner en förbättring iaf, inte lika svullet men tycker det går lite väl sakta. Har för mig att dropparna ska verka fortare men jag är kanske glömsk.

Annars idag hade vi vår redovisning och ja den gick väl inte direkt som vi hade hoppats på. Hm..men det ordnar sig kanske. Publiken reagerade kankse inte riktigt som vi hade trott. Svårt att förklara vidare egentligen, det blev helt enkelt väldigt weird.

Ska bli skönt iaf att börja på den sista delkursen på måndag där jag är med hela kursen och inte missat något. Har fått lite andra tankegångar gällande min utbildning. Kommer antagligen fortsätta trots allt med läraryrket och den skapande inriktningen. Men självklart om jag kommer in på socionom linjen så kommer jag välja det men om jag inte kommer in till våren så kommer jag plugga vidare så länge.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0