Otäckt blandat med förtjusning

Usch vad otäckt. är precis hemkommen från stan och jag och Kensita skulle till centralen och då har de spärrat av inomhus och runt hela nils ericsson. Fullt med poliser och ambulans. Vi trodde först att nån blivit mördad eller liknande men läste nu när jag kom hem att det är en misstänkt bomb. Fick sån magknip när vi var där, vi blev livrädda att nåt skulle hända. Vi visste ju inte vad som hade hänt så för tillfället trodde vi att vi va i samma byggnad som "mördaren" eller nåt sånt. Otäckt att ha varit så nära en bomb! Usch, skönt att va hemma igen. Jag hoppas allt ordnar sig.

Det har inte endast vart en sådan dramatisk dag utan jag och Kensita har haft en mysig dag shoppandes i en antik affär. Köpte en jätte fin brosh som jag satt på min väska.

Och en jätte fin berlock som man kan ha foto i. Har även prutat för första gången i mitt liv! Skitroligt var det. Och pirrigt. Broshen fick jag 100 kr billigare och berlocken kostade 350 egentligen men fick den för 200 kr! Coolt! Särskilt nöjd med snyggingen på bilden som jag fick med hihi :O)

Sen har vi fikat på det berömda haga fiket med d stora kanelbullarna. Köpte hem en till mig och Christoffer och två stora cookies. MUMS :O) Nu ska jag ta det lungt en stund och sen borde jag plugga. Hade tänkt att åka till mamma i helgen men hade missat att jag ska ha läst ut en tjock bok till på måndag så hinner nog inte åka ner tror jag. Har inte bestämt mig ännu. Skulle träffa Lena med då. Hoppas jag hinner, annars blir det om två veckor igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0