Sjukligt

Sitter nu med en stor bomullstuss i örat eller fettvadd kallas det visst. Kommer behöva gå runt så här i en vecka. Så pinsamt. Skönt iaf att få ha börjat med behandlingen nu så det här hemska onda kan försvinna. Fick ingen tid igår så idag satt jag och väntade i evigheter på att få ett akutbesök. Så dumt egenltigen att man ska behöva vänta på att läkaren ska säga det man redan vet. Det här händer så ofta att jag borde ha ett recept liggande varje år utifall att. Jag känner redan skillnad iaf, det värker inte ut i ansiktet längre iaf :O)

Annars är det redovisning imorgon i skolan. Känns skumt bara att avsluta en kurs som jag knappt har varit delaktig i. Få se om det är möjligt att bli godkänd efter kompletteringar.

Skönt att det är fredag iaf. Har längtat nåt sjukt efter helgen. Stackars älskling som legat sjuk i influensan börjar bli något piggare. Helt sjukt hur ynklig han är när han är sjuk hihi. inte för att jag är så mycket bättre men han är nog värre faktiskt :O) Jag dricker mina actimel duktigt och hoppas innerligt att jag inte blir sjuk jag med. Tänker inte bryta mitt livs rekord i att inte vara sjuk!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0