Snälla helg ta inte slut

En bra dag idag, har precis fått reda på att "Violet" har skaffat sig myspace! Detta är Sarah Brightman's lilla syster som heter Amelia. Har väntat i evigheter på hennes debut album och har ingen aning när det väl kommer för de skjuter upp det hela tiden. Blev väldigt glad iaf när jag hittade den här sidan nu då det är nya HELA låtar som jag aldrig hört förr :O) Check her out vettja :O) Är helt kär i hennes foton, särskilt den här:


Annars har jag träffat Tinis under dagen. så himla kul som alltid :O) Vi ska leka med musik snarast. Hon ska försöka kompa mig på piano med mina låtar. Ska bli så skoj, men lite pirrigt kommer det bli :O)

Sen har vi även haft Rickard och Lina på besök idag. Vi hade det mysigt och gjorde hemmagjord pizza och bara hade det allmänt trevligt. Är skittrött nu, hade tänkt att gå och lägga mig men ska spela lite fotboll med älskling först. Har ingen lust att det ska va måndag imorgon bara...bajs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0