Städtant

Trodde inte vi skulle orka med det idag med tanke på att vi städar på jobbet men vi är precis färdiga. Alldeles rent och fint :O) Förutom på skrivbordet ser jag nu. Ligger en massa smågrejer som jag ska ta bort nu sen. Jag vart och klippte mig och färgade håret i fredags ju. Bättrade bara på färgen och klippte ytterst lite i topparna så det märks knappt nåt men ändå :O) Iaf min hårfrisörska tipsade om ett juligt och mumsigt rengöringsspray på Lagerhaus. Och det kan jag verkligen rekomendera till alla som älskar julens dofter! Är helt kär i det. Man vill lixom städa när man har det här hemma.

Nu ska jag slå mig ner i soffan och gosa med bebisarna. Ska snart laga mat oxå. Fast jag kommer nog mest bara duka fram tallrikar å så ;O) Det blir tacos ikväll mumsemums

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0