Usch vad pirrigt

hm vet inte vad jag ska göra. Jag har hittat en annons, ett band som söker en sångare/sångerska och deras musikstil känns verkligen som mig. Plus att de bor på Hisingen med! Usch mår nästan illa ju. Har suttit här nu och sjungit in lite videos som man kunde bifoga i mejlet till dem men jag vet inte..blää vet inte om jag vågar.Skitjobbigt ju om de inte gillar det d hör. Skulle egenltigen göra mina läxor hihi...det går ju alltid lika bra. ;O)

Just nu önskar jag att jag kunde få en sån där utanför kroppen upplevelse eller nåt så jag slapp skämma ut mig själv och nån annan kunde ta det här jobbiga steget eller nåt :O) Ska fundera ett tag till och lyssna lite till och se om jag verkligen tycker att det duger. Väntar nog på Älskling när han kommer hem och ser vad han tycker låter bäst.
Blä vad basjigt allt är då hihi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0