Wiiii vad kul

Idag hade vi röst träning i skolan! Åh vad roligt det va! Ville inte att lektionen skulle ta slut. Ser verkligen fram emot kommande lektioner. Jag älskar att sjunga! :O)

Så mysigt nu med när det börjar bli mer och mer kyligt ute. Älskar dessa månaderna. Snart är det december med :O)

Jag och Älskling har planerat att åka till Fredrikshamn ett tag nu och antagligen blir det av nu i helgen. Det ska bli så mysigt. Ska bli kul att få åka från Göteborg med stena line och uppleva det på ett annat sätt än vad jag har gjort när jag bodde i Halmstad. :O)

Nu ska jag ta och droppa i mina örondroppar, lite sent blir det idag men i och med att jag vart i skolan så fick det bli så. Älskling är på jobbet nu så jag får försöka mig på det själv. Få se hur det går. Skönt att mitt öra är bra igen iaf :O) Känns ingenting längre. Har bara några dagar kvar till med dropparna.
Sen efter det ska jag träna. Hann inte det i morse. Det blir både crosstrainern och pump idag. Skulle egentligen kört pump i går men hann bara med crosstrainern. Bättre än inget iaf. Har bestämt att varje måndag, onsdag och fredag kör jag både kondition och styrka och resten av dagarna endast med min kära crosstrainer eller går en lång promenad. Beror på vädret och hur jag känner mig i övrigt.
Nu får jag sätta igång om jag ska hinna med allt :O)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0