ålderskris och julplaner typ

Åh vad glad jag blir. Tack vare vännen Cizzi så kan jag sätta in videos i min blogg. Tack igen :O)

Bara för att öva mig lite så tänkte jag att bara för sakens skull sätta in HIM's senaste singel som jag älskar. "Kiss of dawn". Älskar hela deras nya skiva med för den delen. Känner att jag återgått till min gymnasietid lite hihi :O) Kanske är det någon form av ålderskris. Jag har iofs alltid denna kris för jag vill verkligen inte bli "vuxen". Eller gammal och tråkig då.





Annars håller jag på att kolla på julgardiner och söta tomtar som jag vill beställa på ellos. Lite pinsamt att beställa därifrån nästan men de har faktiskt en hel del fina saker till hemmet. Tycker jag iaf :O) Vill ha ett par röda gardiner(eller engelsk röd som det hette visst) i vardagsrummet. Vi brukar aldrig pynta nåt värst med gardiner till jul och i år känner jag verkligen för det i och med att vi inte ska åka någonstans för en gångs skull. Bara jag och älskling och gummorna som ska fira tillsammans. Är så tråkigt att flänga runt överallt och aldrig kunna njuta av julen när vi åker tåg hit och dit så vi ska istället hälsa på familjerna efter jul. Så det blir dubbelt firande :O)

Kan iaf inte bestämma mig om jag ska köpa nåt mer julpynt, kanske en ny adventljusstake. Åh jag längtar redan efter att ställa fram dem. inte så långt kvar ändå. det är så mysigt. Ska nog köpa en kaffebryggare med för jag var så himla sugen på kaffe idag. Även om det inte är i närheten lika gott som på café. Är kanske lite dumt att starta med ett beroende frivilligt dock. Tycker bara om att dricka det ibland, någon gång i månaden. Aja får fundera en stund till.

Annars har dagen varit väldigt seg. Jag har ändå mått lite bättre stundtals iaf. Är bara lite jobbigt när Älskling jobbar kväll som han gjorde idag. Har väldigt svårt för att vara ensam. När jag stod och diska så kände jag pappas närvaro jätte mycket, luktade nästan som honom oxå. Vet inte hur mycket inbillning det är men det är iaf väldigt jobbigt.

Nä nu ska jag fortsätta kolla på ellos :O)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0