ännu en vaken natt

Blir så trött på det här :O/ Vill kunna sova ordentligt, vill kunna fungera som vanligt. Såg nu att jag blivit underkänd på en av delkurserna i och med min frånvaro :O( Så himla kul att de inte kan vänta och ge mig en chans att komma i kapp. Lärarna vet ju om vad som har hänt. Om jag inte hade nån motivation förut så är det på minus nu. Jag hoppas att det är möjligt att ändras när alla uppgifter är inlämnade. Det dumma är att jag knappt bryr mig heller vad som händer :O/ Måste få igång mig själv igen på nåt sätt.

Träningen har jag motivation till nu iaf när allt det onda försvunnit.
Jag har gjort en ny musiklista för mitt pump pass. Kände att jag behövde lite variation. Dessa låtarna blev det:

1. "Sound of freedom" WT ,Axlar/rygg/bakre lår (kör det i en och samma låt)
2. "Cloud nine" Evanescence, Biceps
3." I walk alone" Tarja Turunen, Triceps
4."The secret" Sarah Brightman, knäböj
5."Knock on wood" Amii Stewart, utfall
6. "No compliance" Delain, mage
7. "Island"Sarah Brightman. stretching

Jag tränar aldrig bröst, har aldrig riktigt känt att det är nån poäng. Det kanske är en myt att brösten blir mindre då, men I take no chances! :O)

Är riktigt nöjd med listan iaf, ser fram emot att testa den imorgon. Skulle dock behöva införskaffa mig lite nya vikter till mina kära stång, för de jag använder ny börjar bli lite för lätta för mig och de jag har att byta med blir ett alldeles för stort steg uppåt. Behöver nåt mittemellan för att få lite utmaning. Men det får bli en annan månad.

Här är första låten på min lista. Älskar den så sjukt mycket den här låten. "Sounds of freedom" med Within Temptation. Den går att köpa på en av WT's singlar för övrigt om nån är intresserad.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0