äntligen finns jag med bland statistiken :O)

Har fått hem ett formulär med en massa frågor angående datoranvändning och hälsa och livstil typ. Jag är tydligen en av de utvalda bland 20 000 undomar. Äntligen får jag vara med och bestämma lite hihi. Jag tycker det är jätte kul patetiskt nog med såna frågor där man ska kryssa för. Hoppas jag får vara med igen. Fick en lott som tack för hjälpen men trist nog vann jag inget :O/

Annars har jag inte hittat på så himla mycket. Jag har äntligen kunnat styrketräna iofs! Jag har inte haft ont i handleden idag :O) Så jag körde ett pass och sen så gick jag och Älskling en promenad och sen så har vi inhandlat lite olika nödvändiga grejs. Köpte även en till säng till gummorna. Vi hade bara två och stackars Lotus blir nästan jämt utan. De är inte så bra på att dela med sig så att det blir jämlikt :O) Men nu så.

Ska ta och slänga ihop nåt att äta. är inte lika motiverande när jag är ensam bara. Ska bli skönt när Älskling börjar jobba dagtid. Inte så långt kvar. Jag ska förresten eventuellt ta över hans städjobb på liseberg nu i decemeber. *hoppas hoppas* Låter kanske skumt men jag trivs med att städa, iaf som jobb :P Inte så förtjust i det annars.

Aja nu har jag svamlat färdigt för stunden

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0